onsdag 9 januari 2013

Dissertation: Attitudes towards women in society

Hej all läsare/Hi all readers!

Som ni vet studerar jag psykologi i London och gör nu min avhandling/c-uppsats om attityder mot kvinnor i samhället. Jag skulle vara väldigt tacksam om alla som läser detta tog er några minuter (tar max 10 minuter) och svarade på frågeformuläret som ni kommer till via länken nedan. Du är såklart fullständigt anonym om du medverkar. Jag skulle även uppskatta om ni kunde sprida länken vidare, men detta är som sagt helt upp till er. Jag behöver medverkande i alla åldrar, från 18 år och uppåt.

Klicka på länken för att komma till undersökningen:
https://westminsterpsych.qualtrics.com/SE/?SID=SV_2fU7UNKoytLStLf

Translation:
I am doing my third year dissertation on attitudes towards women in society and I would very much appreciate it if you took 10 minutes to answer my survey by clicking the link below. It is mainly aimed at people who live in or are from Sweden and the UK but anyone is welcome to take it. The more the better. Off course your answers will be completely anonymous. I would be very happy if you shared the link, but this is completely up to you. I need respondents from all ages, 18 and up. Thank you!

Click on the link to get to the survey:
https://westminsterpsych.qualtrics.com/SE/?SID=SV_2fU7UNKoytLStLf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar