söndag 9 december 2012

Frukosten är det viktigaste målet för magen, därför spar jag det till fyrasnåret på dagen


Jag ville skriva något roligt och smart. Något som får den som läser att må lite bättre. Men, klockan är halv två på natten och jag har jobbat hela veckan. Min hjärna är som en omelett som bara vill falla sönder. En äggröra. Så nu får det bli som det blir helt enkelt.

Nu vänder vi blad och pratar jakt igen.

...

I morgon ska jag fixa och trixa med lite smått och gott, sedan har jag julfest med jobbet! På Bloomsbury Ballroom. Det ska nog bli alldeles fantastiskt.

Detta om detta. Bilden är förresten från i tisdags när jag och Karin åt på The breakfast club. När jag har flyttat hem och sitter och gnäller om hur jag saknar London och den restaurangen– nej, hur jag saknar det HAKET, påminn mig då om hur mina veckostädningar bland annat innebar att torka mögel från väggen. Adieu.

2 kommentarer: