söndag 9 december 2012

John the Revelator

Blev väldigt positivt överraskad när jag såg att Lotta hade ändrat vår bild här till höger. Kändes som att det var på tiden bloggen fick ett litet ansiktslyft.

Nu kommer Lotta inte bli så nöjd med mig när jag lägger upp denna (haha) men har precis sett sista avsnittet av en av mina absolut bästa serier "Sons of Anarchy" så jag är lite deppad att jag måste vänta ett helt år till säsong 6. Därför får ni lyssna på en låt från sista avsnittet av den allra första säsongen som jag tycker är riktigt skön. Försökte hitta hela sista scenen (som är episk), där låten spelas, men utan resultat så ni får nöja er med musiken istället.

John the Revelator by Curt Stigers and the Forest rangers:


Translation:
Just finished watching the last series of Sons of Anarchy so I'm a bit sad to wait another year for the next one. Here's some music from the last scene and episode of the first season. 

3 kommentarer:

  1. Haha jag är nöjd!! Alla blogginlägg är bra inlägg. Pratade just med mamma som sprungit in i din mamma, de hade konstaterat att ambitionsnivån på bloggen sjunkit en aning. Från tre inlägg om dan till tre inlägg på en (bra) vecka.......... Nåja.

    :)

    SvaraRadera
  2. ...så nu kan bloggandet bara bli bättre :)! På Konsum avhandlade vi även Skumtomtar!
    Kram Annci

    SvaraRadera
  3. Haha! Ja vi måste ta och skärpa oss rejält tycker jag. Ska försöka ta med mig kameran överallt från och med nu. Visst tar du en massa bilder ikväll på julmiddan? :)

    SvaraRadera