lördag 1 december 2012

New hair cut

Skulle egentligen ha tagit bilder på mitt hår igår då det var nyklippt, tvättat och stylat. Men ni får tyvärr nöja er med denna bed head-bild istället. Klippte mig hos Vison på Brick lane där jag slingat mig flera gånger förut. Har dock inte varit där på år och dar så det var trevligt att min frisör Hiro (som jag alltid blir tilldelad av någon anledning) trots det mindes mig. Jag blev riktigt nöjd förövrigt. Dock så blev det ju inte så stor skillnad på själva frisyren bara en aning kortare. Det var dock välbehövlig då jag inte klipp håret på säkert ett halvår. Nu är det bara lite färg som saknas. Blir nog en toning så nära min naturliga hårfärg som möjligt om några dagar.

Okej, förlåt för detta ytliga inlägg men ibland måste man få visa sig från sin bästa sida. Typ...



Translation:
Got a new haircut and I'm satisfied! For once...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar