tisdag 6 november 2012

Hiss eller diss?

Beställde min höst/vinter jacka för någon dag sedan och idag kom den. Den är från ASOS och jag älskar att det är en kappa med biker-stil. Vet dock inte om den kändes aningen för stor (tog minsta storleken) eller om det är så den ska se ut. Får se vad Josh tycker när han kommer hem från jobbet ikväll. Behöver en varm jacka ASAP för det börjar bli väldigt kallt med tunn skinnjacka nu.




Translation:
Bought this new biker cocoon coat from ASOS but I am not sure about it. What do you think?

4 kommentarer:

  1. Ser snygg ut vännen! Men...känns den "stor" över axlarna och om du tycker att ärmarna är för långa så kommer du förmodligen aldrig att känna dig bekväm i den. Få höra vad Josh säger :)))
    Annci

    SvaraRadera
  2. Den ser ju lite oversized ut på asos-bruden också så den kanske ska va sån? Och skitsnyggt med sneda bikerdragkedjan. :)

    SvaraRadera
  3. Jo den ska ju se oversized ut men jag är nog bara ovan att se det på mig själv. Vet inte om jag passar i det. Annars sitter den bra över axlar och armar :)

    SvaraRadera
  4. Hoppas på den oxblodsfärgade :)
    Annci

    SvaraRadera