onsdag 7 november 2012

Slut som artist

Kan inte gå in på den här bloggen för jag blir så himla sugen på tårta av Karins prinsessinlägg!? Gud. Har vi ingenting att fira så att jag ids baka en oversized prinsesstårta?

I dag har jag:

– Lyckats sälja en jacka! Alltså, verkligen sälja in en jacka till en kund. Den som han ville ha var slut men jag lyckades gräva fram en annan modell som han tyckte var PERFEKT. Glad blev han. Och jag med.

– Målat lite med mina nya akrylfärger som jag köpte i går i värsta fina, undangömda färghandeln... målerihandeln? Det är en himla skön grej med London. Man går in på Google maps, söker efter Hackney och sen efter vad som helst. Art supplies. Chinese food. Library. Cinema. Allt finns liksom. Och finns det inte i Hackney finns det en eller två stationer bort.

Och för att state the obvious: yay Obama!

Translation:
I want cake.
Work.
I started painting again.
And Obama. YEAH.

1 kommentar:

  1. You go! Värsta säljaren där!

    Hoppas det går bra att måla. Lägg upp bilder på dina konstverk vettja :)

    Och fan vad gött med Obama alltså!

    SvaraRadera