fredag 23 november 2012

Vad är skillnaden på americano och filter coffee?

En fredag i november, jag kunde ha varit i ett mörkt Västerbotten på en stor eller liten redaktion och skrivit om konstutställningar och/eller mindre/större brott. Typ. Och så här är det: jag saknar det lite, kind of, i alla fall att dricka massa kaffe, skippa lunchen och bara trycka i sig massa frukt hela dagen och bara ha så där jäkla roligt som man kunde ha ibland... Men jag saknar inte allt det dåliga. Och det var rätt mycket dåligt också. Som jag inte vill lista. Osv osv osv.

Hursom. Det är en fredag i november, jag och Karin sitter i Camden på ett Starbucks och solen skiner. Vi gör nyttiga saker. Det var tanken i alla fall, att vi skulle plugga och skriva. Sitter mest och fnissar (som små grabbar) åt töntiga sms och roliga saker dock.

MVH Lotta från Karins dator.

Translation:
It's finally Friday again and Friday is usually the day that we hang out. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar