lördag 3 november 2012

Paris flashback

Nu är jag tillbaka i ett kyligt och blött London. Just nu skiner dock solen så ljög lite grann där men det är i alla fall kallare än det var innan jag åkte till Sverige. Idag blir det tråkigt plugg och sedan träffa Lotta. Hon jobbade nämligen natt så hon sover några timmar på dagen. Ska bli trevligt att höra hur hon haft det i veckan. Vi har som inte haft tid att ses särskilt mycket de senaste två veckorna så vi har mycket att ta igen. Vi måste även börja skärpa oss när det gäller bloggen. Det börjar ju bli lite pinsamt...

Jag hade ju totalt glömt bort att lägga upp mina bilder från Paris så här kommer resten:




Arc de Triomphe 


Louvren 


Glaspyramiden var själva entrén 


Mona Lisa var mycket mindre än man trodde



Jag som trodde denna målning var Nattvarden men det var det ju inte (väldigt lika dock och Jesus var ju med på den här målningen också så hur ska man veta?). Den heter "The wedding feast at Cana" och var väldigt häftig och täckte världens största vägg.
(Spot the atheist)




The famous Eiffel tower



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar