söndag 4 november 2012

Så här bor jag

I dag var jag och Karin på IKEA. Fina IKEA. Så, valda delar av mitt rum:

Pennburk som egentligen är ett ganska fint glas. Det här.

IKEA-konst, skrivbord som var här när jag flyttade in och en prickig påse från Primark (där allt är superbilligt och utrivet på golvet typ). 

Det dyraste jag köpte i dag, en blå matta för £20! Den här, som bara kostar 149 kronor i Sverige då. Jaha. Köpte förresten spegeln i dag också, fyra billiga klisterspeglar. Hur bra!?

Muggar. Jag sa ”åh kolla vilket fint grafiskt mönster!” så många gånger (åt olika saker) i dag att Karin skrattade åt mig.

Inte från IKEA, det här är min bok från jobbet. Som en hemläxa. Som jag typ är färdig med! Hurra.

Filt och täcke. 

Har en skitful furuhylla i rummet där allt plock står ...

.... men det mesta är i alla fall undangömt nu. (Fina grafiska mönster.)

Gulligaste lilla skålen någonsin.

Ljusslinga. :)

Translation:
Went to IKEA today, made my room a little bit cozier.

2 kommentarer:

  1. Men mysigt rum ju!
    Och du måste berätta vad du jobbar med!

    SvaraRadera
  2. Är sales advisor på Topman (Topshop för män), alltså typ... affärsbiträde. :)

    SvaraRadera