torsdag 18 oktober 2012

Bonjour!

Meddelande till Lotta: Lotta!!! Jag glömde minneskortet till kameran i datorn! Förfärligt! Tror jag köper ett här för mobilfoton duger ju inte.

Nu är jag i Paris i alla fall men surt som räven sa om rönnbären så glömde jag minneskortet så jag tar bilder med mobilen så länge. Ska se om jag hittar någon kameraaffär.

Än så länge har jag hunnit vandra lite i området där vårt hotell ligger. Josh åkte till jobbet direkt så jag turistar på egen hand. Lite halvspännande men mycket fint att se. Blir nog de större attraktionerna på lördag då Josh kan vara med. Idag går jag bara mest och strosar. Försöker följa kartan för att komma till området Montmarte men det var längre än jag trodde så jag tog en kaffepaus på Starbucks. Ja, jag vet, vara är nyfikenheten för det nya? Jo den finns men jag är en mjukstart. Jag sa faktiskt "bonjour" och "merci" när jag beställde mitt kaffe och det verkade som hon förstod mig. Haha. Nu ska jag läsa lite i guideboken som jag har med mig. Ni får några bilder så länge. Älskar förövrigt byggnaderna här med de franska balkongerna. Supersöta!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar