fredag 19 oktober 2012

First day


KARIN. Vad är en café au lait i Paris mot snabbkaffe i muminkopp!? Nä skojar bara. (Kul blogg.) Vet ni vad jag har gjort hela morgonen? Pratat engelska med mig själv för att få igång det. Känner mig jättefånig.

... I dag är det ju FREDAG kom jag på nu! Ska någon göra något roligt? (Haha känner på mig att kommentarsfältet kommer vara tomt som det ofta är, så då blir det som när någon säger något och alla är tysta.)

Translation:
Drinking coffee, getting ready for my induction at work.

1 kommentar:

  1. Haha ja det har du rätt i Lotta! Hade gjort allt för att få en snabbkaffe nu!

    Nu gick du ju en kommentar! Fast inte lika roligt bär det var jag kanske. Haha. Kolla på senaste blogginlägget så vet du vad jag ska göra idag. Lycka till idag!

    SvaraRadera