onsdag 10 oktober 2012

Har kämpat med höstjackan i två dar nu, ger upp. DET ÄR FÖR VARMT.

egotduvet2

egotduvet_1

Älskade, älskade tofs! Har länge haft för kort hår för att ha håret i en hästsvans men nu, äntligen! Nu går det. Nästan. Obs, håller ej i en snusdosa utan världens bästa puder från Make up store. Måste ha det till hands för jämnan nu för det är så jäkla, jäkla varmt här!? Tycker jag, direktimporterad från Norrlands inland. Karin går och huttrar för att det är höst och kallt.

Och ja. Jag är in my mid-twenties, tar ”snygg”-bilder framför spegeln och lägger ut dem på en blogg...

Förresten, om ni vill ha något mysigt att läsa kan ni kolla in Emmas nya blogg inorrlandsinland.blogg.se. Sorselemyset alltså. ❤

Translation:
Cut my hair short a few months ago and now I can finally put it up in a pony tail. Yay!

2 kommentarer:

  1. haha åh, det är samma sak med mitt hår! jag är så lycklig att jag kan ha det i en knut därbak utan att det ser utvecklingsstört ut. äntligen!

    SvaraRadera
  2. Haha ja! Man kan bli oväntat superlycklig för en sån liten sak. :)

    SvaraRadera