onsdag 24 oktober 2012

Tillsammans igen!

Äntligen är vi återförenade efter resor och flytt. Vi skulle egentligen åka till IKEA och skaffa lite grejer till Lottas nya rum för att göra det hemtrevligt, men eftersom jag inte känner mig särskilt pigg och kry idag och ska jobba ikväll så hänger vi hemma hos mig istället. Jag har fått höra en massa historier om Lottas jobb och om hennes nya lägenhetskompisar och snart ska vi äta lite middag.

På fredag åker jag till Sverige en vecka och det ska bli riktigt kul att träffa alla fina människor och en fin liten nykomling. Det innebär att bloggen kommer bli uppdaterad från två håll igen. Vi ska göra vårt bästa att hålla er uppdaterade så mycket som vi kan (kommer mer om Paris snart också).


Translation:
We are finally back together! We will make or best effort to update the blog from no on, even though I'm going back to Sweden for a week on Friday.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar