onsdag 31 oktober 2012

It's my party couldn't cry if I wanted to



Jaha här ligger jag och duger med världens påsar under ögonen (som tacksamt nog försvann i fotoblixtens sken). Man kanske kan få för sig att jag ska sova men nä, jag ska jobba natt i tre dagar. Från klockan tio på kvällen till arla morgon, klockan sju.

Det känns, ändå, helt okej. Man får ha ”fula” = bekväma kläder i alla fall. Vad som inte känns okej är att jag satt en timme på banken i dag på mötet och så fick jag ändå inte öppna ett konto. Så. Less. Den där timmen får jag aldrig igen. (Behöver lite mer viktiga papper. Jajaja.)

Translation:
Working night shifts this week. A bit tired already, but I'll be alright. 

1 kommentar:

  1. Neej vad jobbigt med banken. Men det fixar du sen.

    Snart blir det IKEA! När kan du fara?

    SvaraRadera