måndag 29 oktober 2012

Det är varmt här

Och jag har bokat in ett möte med en bank i dag. Alltså, bokat mötet i dag. Ska dit på onsdag. Efter det måste jag vänta tills jag får mitt NI-nummmer (som behövs när man ska skatta). Sen kanske jag kan börja få min lön! Hurra.

Ursäkta, finns det någon tipslåda här i UK? Vad sägs om PERSONNUMMER!? Fatta vad enkelt allt skulle bli för alla!? Jaja. Jag känner mig lite tråkig just nu, det är mest bara jobb jobb jobb som snurrar runt i mitt huvud. Typ Topman fab five: denim (inte bara jeans, mer typ jeansliknande tyg), texture (olika tyger i samma plagg), quilted (sånt som gamla tanter gillar), pattern (typ prickigt tyg när man viker upp jeansen) och checked (rutigt). När jag fått ordning på allt myndighetstjafs ska jag börja fota lite mer, lovar! :)

Translation:
I need a bank account. And all I can think of is work. Blah blah blah.

2 kommentarer:

  1. Haha. Gillar rubriken ;)

    Åh jobbigt med jobb men bra ändå :) Du lär dig väldigt mycket om nya trender om inte annat. Kan ju vara praktiskt :)

    Hoppas du har det bra i ett Karin-löst London ;)

    SvaraRadera
  2. Jag har det väldigt dåligt utan dig!

    ... Nä okej, jag har det okej. MEN BARA OKEJ. Du reser bort för mycket! Haha. ;)

    ............... Skoja bara. Njut av Sverige och så ses vi snart. :)

    SvaraRadera